
onze pianiste Krissie de Waard en sopraan Ildiko Van Dyck zullen ons een zomerse serenade brengen,
op zaterdag 13 juni om 18 uur.
Nodig gerust familie en vrienden uit, om hier mee van te komen genieten.
Toegang: vrije bijdrage

Het was een prachtig concert! We hebben ervan genoten!. Hier enkele sfeerbeelden:



